неделя, 7 октомври 2012 г.

Don’t forget me – /part 2/


Don’t forget me – my new story /part 2/


 Започна да минава време…Саманта и Джош работеха заедно. Той я караше всеки ден до университета, а тя понякога го посещаваше във болницата. Нейните приятелки от университета се шегуваха и и казваха, че Джош е влюбен в нея, но тя не им вярваше. Казваше че им се струва, но вътрешно и се искаше найстина да е така.С времето все повече се сближаваха.Докато бяха в дома….
Саманта: Мисля, че ме лъжеш…не може да си бил толкова наивен… / тя се засмя, като продължи да реди хапчетата в шкафа/
Джош: Повярвай ми…така стана…и заради нейните измишльотини целият квартал ме видя по пола и токчета…
Саманта се засмя … сочеше го и седна за да се посмее спокойно…когато влязоха Сара и Адам…
Адам: Сам…Сам…търсят те в кабинета на директорката…
Сара: Казаха да отидеш веднага…
Саманта: Добре…Джош…ще подредиш ли хапчетата вместо мен?
Джош кимна успокоително с глава и започна да подрежда. Обърна се към близнаците
Джош: Защо я викат?
Сара: Мисля, че е умряла лелята на Сам…
Джош: Какво?
Изрече и хукна към етажа на директорката.По пътя срещна Саманта, която за малко  да го подмине заровила лице в ръцете си. Джош я спря и я прегърна…тя се отпусна плачейки в ръцете му.
Джош: Съжалявам…сигурно си била близка с леля ти.
Деми: Всъщност тя не ми беше истинска леля, но аз я обичах много. Тя ме е отгледала.Беше помощничка в дома, където израстнах…
Джош отново я прегърна. Бе готов на всичко , само за да не вижда Саманта тъжна. Искаше и беше до нея, през тези тежки дни…даде част от парите за погребението и направи всичко което тя не можеше от мъка…Отиде на погребението с нея, като я подкрепяше морално, за да не се срине.Разбираше, че не може напълно да я успокои, но даваше всичко от себе си. Прекарваше свободното си време в опити да я разсейва и развеселява….така се мина още време…Минаха се пет месеца от случката и понеже Джош не можеше да чака повече реши да действа. Преди няколко минути бе пратил смс с който викаше Саманта в къщата си спешно, и найстина беше спешно – щеше да и предложи да стане негова жена….

Няма коментари:

Публикуване на коментар